Search This Blog

Wednesday, March 23, 2011

funny time

Боксын тэмцээнд амжилттай оролцсон хvv

Зуны спорт зусланд явсан хvv аав ээждээ захидал бичжээ: -“Сайн байцгаана уу, хайрт аав ээж 2-оо! Би сайхан амарч байна. Єчигдєр зуслангийн аварга шалгаруулах боксын тэмцээн болж би амжилттай сайн оролцлоо. Шvдний оо, сойз, хэрэггvй болсон бусад зvйлээ буцааж явууллаа”.

Хэн нь галзуу вэ

Тооны багш нэг сурагчийн дэвтрийг шалгаж байтал маш хэцvv бодлогыг хэд хэдэн янзаар, дээд ангид vздэг томъёо ашиглаад зєв бодчихсон байна гэнэ. Багшийн нvд нь орой дээрээ гарч:
-Чи бид 2-ын нэг л яах аргагvй галзуурчихаж дээ! гэжээ. Маргааш нь нєгєє сурагч багшдаа нэгэн цаас сарвайв гэнэ. Багш:
-Энэ чинь юу юм бэ? -Намайг эрvvл гэсэн эмчийн магадлагаа.

Сахилгагvй ихрvvд

Хосууд олон жил хvvхэдгvй байж байгаад, гэнэт эхнэр нь жирэмсэлжээ. Ламд очиж vзvvлтэл:
- Хоёр ихэр сахилгагvй банди гаргах юм байна. Бага дээр сайн сургаж хvмvvжvvлээрэй гэжээ.

Онигоотой онигоо

Учир мэдэхгvй жаахан хvvхдvvд хєєрхий єнхрvvшийг євчин туссаныг ойлголгvй єдєржингєє гамбир, гамбир гэж шоолжээ.



Хосууд

Залуу бvсгvй дээ:
-Алив хоёулаа кафед жаахан сууя л даа?
-Vгvй ээ, би чамд уурласан хэвээрээ байгаа шvv.
-За, уучлаарай. Кафед орьё л доо.
-Vгvй ээ. Ганцаараа явахгvй юу.
-Би чамгvйгээр чадахгvй ээ. Мєнгєгvй байна.

Хорслын хайр

Нэг охин банкны эзэн баян эцэгтэйгээ сэтгvvлч мэргэжилтэй vерхдэг найз залуугаа танилцуулав. Залуу,
- Би танай охинд хайртай. Танд сохор зоос байхгvй байсан ч гэсэн би тvvнд чин хайртай гэдгийг хэлье гэхэд охины аав,
- Ингэхэд та vнэн ярьж байна уу хэмээн лавлав.
-Яг тийм,
- Та бvрэн итгэлтэй байна уу?
- Тийм ээ, бvрэн итгэлтэй гэж залуу єєрийнхєє байр суурин дээр хатуу зогсов. Эцэг нь Тина охиноо дуудаад,
- Тvvнийг босго давуулан цаашаагаа vдэж єг. Би гэртээ єргvй, мангууг байлгамааргvй байна гэв

Хvндлэл

Дурлалт хос цэцэрлэгээр зугаалж явна. Эмэгтэй:
- Хайрт минь, чамд ямар хvvхнvvд илvv таалагддаг вэ? Ухаантай нь уу, эсвэл хєєрхєн, сайхан нь уу? Эрэгтэй :
- Чиний хэлдэгийн аль нь ч биш. Би зєвхєн чамд л хайртай гэдгийг чи сайн мэдэх ёстой шvv дээ гэлээ.

Хvvхэн
Нэг хvvхэн нэг залуу хоёр архи ууж байна гэнэ ээ. Тэгсэн хvvхэн нь:
- Ёох би одоо болсоон. Хэтрvvлэхээр хєл болохоо байчихаад байдаг юм гэжээ. Залуу тэгсэн:
- Яагаад байдаг юм, гуйваад байдаг юм уу гэтэл
- Yгvй ээ алцайгаад байдаг юм гэжээ. 
Зугтсан нь
Цэнд-Аюуш заан Гачууртад хаданд явж байтал нэг бурхи єдрийнхєє идшинд гарчихсан хошгирч байна гэнэ. Тарваганы маханд нугасгvй мань хvн ойртож очвол буутай буугvй аргалж болмоор санагдаҗ. Тэгээд цагаан дотуур ємдєє тайлж даллаад нэлээд дєхєж явтал гэнэт машины дуу гарахаар нь эргээд хартал яах аргагvй машин ирж явна гэнэ. Заан сандрахдаа ємдєє ємсєхтэй манатай нэг километр орчим гvйсээр бартаатай газар нуугджээ. Мань эр зугтаж явахдаа машины бvхээгт улаан хувцастай хvvхэн сунаж унатлаа инээж байхыг харсан гэдэг. 

No comments:

Post a Comment